Sommartider hej hej!

Inatt gick vi då över till sommartid. Jag brukar tycka att det är jobbigt att förlora en timme men idag har jag inte märkt av det än. Jag vaknade alldeles för tidigt och kunde inte somna om. Kan bero på att jag halvsov hela kvällen igår och la mig i sängen 21:14 för natten :) 
Meen.. Vi går mot ljusare tider! Så underbart. Jag längtar så tills man slipper klä på sig vinterjacka o tjocka skor när man går ut.  

Jag måste säga att igår när jag kom in på bloggen o såg att jag fått 8 kommentarer så höll jag på att tappa hakan! Wow!! Har aldrig haft så många unika besökare som igår efter att jag skrivit mitt gnäll-inlägg om hur trött jag var. Det är såklart jätteroligt med en liten bekräftelse på att folk läser det jag skrivit även om jag själv tycker det mest är ointressant skitsnack. Samtidigt är det lite läskigt. Men mest roligt :) Jag skriver ju som jag många gånger sagt mest för min egen skull och kommer då aldrig lägga ut några "dagens outfit" eller "åh vad jag vill ha den här nya snordyra klänningen från den jättekända designern" inlägg :) Jag nöjer mej helt enkelt med det här och ibland några halvkassa bilder på hur min dag varit. Att kunna lägga ut fiina foton skulle jag dock vilja. Jag o kameran är inte riktigt så bra kompisar dock. Förstår mej inte riktigt på den.

Ikväll är det jobb som gäller igen. Nästa vecka ska jag gå dagtid igen. Med andra skiftet. Blandade känslor. Skönt att gå dagtid men jag vet att jag är ju helt förstörd när jag gått upp så tidigt. Jobba med personer jag knappt känner är väl inte heller lika roligt som att gå på mitt skift men det ska nog gå bra. Jag är glad att min chef fixat så att jag fått vara på en avdelning jag kan i alla fall. Så då får man ju ställa upp såklart :) Sen om jag ligger o sover hela kvällen så gör det väl inget heller. Har inga barn hemma och Jimmy kommer ju att jobba kväll som vanligt.

Nu borde jag verkligen lägga in räkningarna. Det brukar alltid bli gjort samma dag som lönen kommer men denna gång har det dragit ut på tiden. Det är ju så tråkigt när pengarna bara försvinner direkt när de kommer in på kontot. Nästa månad får vi bonus. Weee..

Förresten. Igår när jag skrivit inlägget om att bebis aldrig rör på sig så fick jag några buffar. Bebis kanske är en av mina unika läsare som tänkte att "jag får väl ta o lugna morsan lite då" :))

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Madde

sv: då var du med en stund i allafall =)

Vi glömde bort det här hemma med en liten stund. Så vi släckte väl 15-20min försent. Men jag hade släckt enda till klockan 22.30 iaf =) sen gick jag och la mig.



Detsamma!

2011-03-27 @ 11:53:44
URL: http://madmat.blogg.se/
Postat av: josephine

sv tack!

allt bra?

2011-03-27 @ 12:19:02
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Hehe! Ja det är tur man har dom :) okej vad skönt., Man blir så lycklig när man känner bebis. Hih. kram

2011-03-27 @ 21:43:22
URL: http://njutensmula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0