Läkaren sa:

Det gick bra hos doktorn. Bättre än förväntat. Hon lyssnade på mig och tog mig på allvar. Hon hade läst på en del redan när jag kom så hon hade väl egentligen redan ganska stor koll på läget. Det kändes skönt. Jag gillar inte när man får gå och dra samma story om och om igen vid såna här tillfällen.

Jag fick klä av mig allt utom bh o trosor. Ooh.. vad icke vacker jag kände mig. Lönnfet, blek, håriga ben och allmänt obekväm kände jag mig ända tills hon säger: "Åh.. en söt liten mage har du börjat få ser jag" Tack tack tack!! Då ser jag inte bara fet ut alltså :)

Jaja.. jag ska dra detta kort. Hon konstaterade begynnande foglossning och jag har mest problem på höger sida där hon knappt behövde vidröra innan hela jag ryckte till. Jag tyckte det kändes som hon körde in fingrarna allt hon kunde i bäckenet. Tydligen nåt konstigt med rörelsemönstret på mina ben också pratade hon om. Jag har mycket mer rörlighet i vänstra benet än högra.

Sjukskrivning var inte riktigt att tala om var vi överens om. Endast pga hur hårda de är hos försäkringskassan nuförtiden. Hon såg gärna att vi så länge som bara möjligt undviker att dra in FK överhuvudtaget. Hon tyckte dock inte att jag skulle gå till jobbet och jobba på som vanligt utan skrev ett utförligt brev till min arbetsgivare om mina problem och om att jag behöver omplaceras/få andra arbetsuppgifter och det snarast.

Det känns hopplöst. Jag vet att det brukar heta gör ditt eller gå hem så jag har inga förhoppningar om att bli omplacerad. Båda mina chefer är borta. En sjuk, en ledig så jag får försöka ringa dem imorgon. Höra vad de säger. Jag ska väl inte måla fan på väggen än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0