Jag och min ensamhet!

Fasen vad tråkigt det är när inte Jimmy är hemma. Även om han ofta sitter i "sin" soffa med datorn i knät såhär på kvällstid så har man i alla fall sällskapet. Man får svar på tal om man vill kommentera nåt på tvn eller liknande. :) Men som sagt. Det är säkert jättebra att få sakna varandra lite. Men nu har det gått ett dygn.. Då kan det vara nog. Fast jag får vänta i ca 3 dygn till.

Var hos mor o far och käkade jättegod tårta på eftermiddagen. Gjord av mig själv personligen. Brukar inte vara så överförtjust i tårta men idag var det gott. Älska jordgubbar!!



Mamma och pappa har ju skaffat en pool. Bella har tjatat om att vi ska åka dit och bada så idag gjorde vi slag i saken istället för att de skulle komma till oss och när vi skulle äta tårta. Det har varit relativt mulet och rätt kallt hela dagen men just när de hoppade ner i poolen så skingrade sig molnen och det blev riktigt varmt en stund.



Krävs lite mer sommar ute för att jag ska hoppa i dock. Gärna en 25 grader i vattnet.

Kan bli tokig på våra katter idag. Undrar om det är ovanligt uttråkade eller nåt? De hoppar upp på bord och bänkar och om det råkar ligga en penna eller liknande där så har de ner den på golvet och börjar busa med den. Bellas hårsnoddar som hon tog ur håret nyss var skitroliga tyckte Elliot. Undrar om det är där alla våra hårsnoddar försvinner. Börjar fundera på om någon äter såna här hemma nämligen.

Har på Extrema samlare i bakgrunden och blir så äcklad över hur en del människor kan leva. Visst det är en sjukdom. De har svårt för att göra sig av med saker. Men att inte ha kunnat gå in i sitt badrum på över 2 år pga påsar med jävla äckel och bajs i.. ha kattbajs efter flera stackars katter som får leva i kaoset och döda stelnade råttor ligga inomhus på golvet bland allt bråte. Fy fan. Jag mår illa av att se det. Att man kan ha svårt för att göra sig av med saker kan jag köpa. Men att inte ens kunna gå ut med sopor och göra sig av med skräp.. Vet inte vad jag ska tycka.

Väldigt intressant inlägg känner jag men som sagt. Har man ingen att prata med fungerar ju alltid bloggen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0