Bilprovningen.

Vansinnig jag blir när jag skrivit ett långt inlägg och vi sen så råkar jag markera allt, gud vet hur med pekplatten och så försvinner allt!! 

Har knappt sovit en blund inatt heller. Fy fan så varmt det är i vårt sovrum. Jimmy har dessutom legat och dragit timmerstockar inatt. Det brukar inte direkt ske man jag tänkte mörda honom ett tag :)
Vi köpte en AC förra sommaren av brorsan men den vill liksom inte i år. Den sprutar bara ur sig varmluft. Jävligt irriterande när nu Preggot börjar bli gnällig. :) Har liksom svårt att sova med kanonkula på magen som det är, utan att det är varmt o äckligt. Bara att härda ut gissar jag på. Idag är dock alla persienner och rullgardiner nerdragna i hela lägenheten och kommer så att förbli hela dagen.

I morse besiktade jag bilen. Den blev underkänd men vi behöver  inte komma tillbaka. Ett jäkligt irriterande fel. Precis innan så körde vi in bilen igenom biltvätten och den lyckades förmodligen rycka med sig locket till släpvagnskontakten på något vis. Åkte förbi VOLVO på vägen hem och tänkte väl att ett lock kan inte kosta så mycket men så måste men byta ut hela jäkla kontakten med sladd och allt. 530 kr.. Tur Jimmy är händig så han kan fixa det själv. Han håller på nu ute i hettan.

Ikväll ska vi jobba. Har haft semester i två dagar då det var brist på jobb som jag kunde utföra. Ser fram emot att jobba. Inte själva jobbet för det vet jag att jag inte mår direkt bra av. Utan att slippa sitta hemma och stirra. Jag kommer klättra på väggarna innan bebis kommer. 14 arbetspass kvar med idag. Det är ju ingenting egentligen.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0