8,5 kg.

8.5 kg är vad jag har gått upp nu i vecka 26+1. Inget jag ser som konstigt eller mycket egentligen även om jag känner rätt stor och otymplig. Men tuttarna har ju svällt en hel del.. bebis väger ca 1 kg nu, moderkaka och extra blodvolym väger, och så en hel del fett också ;) På röven tex.. Haha..
Vad som däremot är konstigt är konstigt är att: 

8,5 kg är vad jag gick upp SAMMANLAGT med Bella :) Hon vägde 3205 gram när hon föddes. Tyvärr finns inte ett enda kort på mig från när jag var gravid med henne. Jag var ensam och hade inte direkt någon som tog kort och inte hade jag någon kamera heller. Inte konstigt att jag kom i mina jeans en vecka efter förlossningen. Nu undrar jag om jag någonsin kommer komma i min gamla storlek igen. 

Med Linus gick jag upp 16 kg lite drygt så jag hoppas vi inte drar iväg så värst mycket mer än det den här gången.

Nu är det ju tredje barnet. Jag är äldre osv. Men skulle så gärna vilja se en bild på hur jag såg ut med Bella. Tror min maxvikt var ungefär där jag startade den här gången. :)


Kommentarer
Postat av: Carola

Tycker verkligen inte att d är mycket!

Fina bilder i förra inlägget som jag läste nu.. Hänger knappt med nu när jag jobbar. ;)

Du är fin som gravid babe! Ses & leka nästa vecka, lina vill leka med Linus sa hon igår!

Puss & kram

2011-06-08 @ 17:48:48
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0