6 dagar kvar.

9 dagar kvar till semester och 6 arbetsdagar. Imorgon, sen är det midsommar och 3 dagars ledighet och sen 5 dagar nästa vecka då jag jobbar 50% av mina tider jag går med arbetstidsförkortning när jag går dagtid. Dvs 7:30-10:50. Det ska jag väl klara av hoppas jag.
Jag har fruktansvärt ont idag. I mitt bäcken eller vad det är. Det känns på båda sidorna men mest på höger sida och strålar ilande ner i benet. Så länge jag sitter eller ligger är det okej men att stå och gå gör ONT.
Vad gjorde jag då nere på stan kan man fråga sig? Hade ont när jag vaknade i morse men inte i närheten av vad jag fick när jag kom hem och slappnade av. Ska man dessutom behöva sitta hemma och göra ingenting i 12 veckor innan det är dags?
Det var i alla fall jättemysigt att träffa Carola en sväng bara hon och jag. Tänk att hon har gått ner 45 kilo. Jag är så imponerad. Hon är så snygg. Man blir riktigt avundsjuk när man går bredvid som en vankande flodko ;)

Har inte hittat kattpisskällan. Det är endast i hallen det luktar, vid ytterdörren. Har skurat golvet två gånger sen jag kom hem från jobbet och jag tror det blev bättre. Eller så är jag kattpissimpregnerad nu så jag inte känner det längre. Så äckligt.

Idag är det onsdag. Snart är det Livet på BB. Lika bra att man suger in så mycket såna där intryck som möjligt. Så jag fattar att jag snart ska gå igenom det själv. För varje dag som går så blir jag mer och mer rädd. Glad över bebisen, givetvis men vafan!!?? Jag lovade ju mig själv att aldrig gå igenom det igen..


Kommentarer
Postat av: Carola

Meeen va söt du är!! Sen är väl inte du en flodko.. Men min FINA gravida vän!! <3

ses snart igen! Puss!

2011-06-23 @ 07:56:21
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0