Vattenmelon - min drog!!

Det finns inget godare än vattenmelon just nu. Jag kan trycka i mig hur mycket som helst. Finns liksom inget stopp i mig. Tyvärr är det ju väldigt mycket vätska i så när man redan har dåligt om plats i magen så blir det ju väääldigt täta toalettbesök.



Tro det eller ej, men den här dagen har blivit ganska bra ändå.

Jag och Linnea träffades och åt på stan och knallade sen omkring på massa REA. Satans vad mycket rea det är just nu överallt. Linnéa fyndade som aldrig förr och jag köpte faktiskt 2 linnen åt mig själv. Icke mammalinnen och som jag förhoppningsvis kan ha under o så även när bebis kommit och man har kvar isterbuken bara :)

Direkt efteråt blev Linus avsläppt här hemma och mina föräldrar kom och hämtade upp oss för att åka till Fagersta och hälsa på lillebror. Det var trevligt men jag mitt hormonella helvete fick ett vansinnesutbrott på min far. Han kan ha en förmåga att vara riktigt tjurskallig ibland. Man kan säga att idag rann bägaren över utan att gå in på vidare detaljer kan jag säga att jag gapade o skrek o grinade lite o låste in mig påt toan en stund o kände mig jättemogen. Usch.. Vad har hänt med mig?
Nåväl.. ingen av oss har direkt bett om ursäkt men det var lugnt när vi åkte hem iaf.. Jag har inte bråkat med mina föräldrar, någon av dem, sen jag bodde hemma och det är inget jag har lust att börja med heller.

Nu ska jag nog strax hoppa i bingen här. Linus är ju här nu så imorgon blir det väl ingen sovmorgon även om jag nu skulle kunna sova. 
Jag är fruktansvärt trött nu efter mina alldeles för få timmars sömn inatt så jag borde kunna sova av ren utmattning om inte annat. 
Wish me luck!!

:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0