Hemsk natt!

Denna natt har inte varit kul så detta kommer bli ett gnälligt inlägg. Jag blir tokig om jag ska ha det såhär resten av tiden när man vill försöka passa på att njuta av att sova innan det kommer en bebis och kräver 100% uppmärksamhet dygnet runt.

Hur jag än försökte igår kunde jag inte sova. Jag vred o vände mig. Det kryper i hela kroppen och sovrummet kändes kokhett. Ingen ställning är skön. Jimmy jobbade över till 01 så innan han är hemma går det oftast inte att komma till ro ordentligt heller.
Jag har utan att överdriva varit upp på toa minst 5 gånger inatt. Konstant kissnödig men det kommer bara några droppar o jag är nog lika kissnödig efteråt. Har så jäkla svårt för att kissa. Kan sitta i fem minuter innan det kommer 3 droppar men jag känner mig kissnödig hela tiden. Jag kanske lyckades somna runt tre-halv fyra och vaknar vid halv sju och kan inte somna om. Var upp o kissade däremellan också. Ljuvligt!
 
Katterna våra är så dryga nuförtiden så hälften vore nog. Jag kräks på dem! De röjer tamejfan hela nätterna. På dagarna ska det minsann sovas. Låter som en jäkla elefanthjord springer fram över golven och jagar varandra o bits o fräser o jag vet inte om det är mest bus eller bråk. Bus tror jag. Kommer in i 180 i sovrummet och hoppar upp i sängen o jagar varandra över där. Då är de billiga vill jag lova. Kan inte stänga dörren längre för då kokas jag levande därinne. Tycker synd om grannarna under..



Såhär fint hade de gjort med Linus blommor som han plockade åt mig häromdagen. Varför ska de stå i ett glas med vatten när man kan sprida ut dem över hela diskbänken? Odjur!
Ska bli så skönt när vi flyttar och får källare. Sätter de igång då så kan de få springa av sig därnere. Sen ska de även få börja gå lite ute om de verkar ha intresse. Tur de är söta när de sover...
Nu sitter den stora o blänger på mig med stora ögon som säger "Ge mig mat.. ge mig maaat.. ser du inte att jag håller på svälta.. ge mig maaat" Jag är ledsen gubben men du får vänta på husse. Jag klarar inte av lukten av burkmat längre. Jag sätter igång o hulka direkt.

Kommer bebis snart!!??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0