Regnet vräker ner.

 

Här sitter vi.

Regnet bara vräker ner. Står som spön i backen. Är det verkligen december? Förra året vid den här tiden trodde man att istiden var kommen och nu är det typ vår/höst?! Så tråkigt väder. Man kommer inte i julstämning direkt. Värdelöst!

Inte blir det bättre av att vara brutalt uttråkad.
Igår skulle Jimmy o grannen bila upp golvet i källaren i blivande tvättstugan. "Det tror jag när jag ser det" sa jag. Åh inte blev det nåt på hela dagen. Så satt man och gjorde ingenting i onödan. De skulle låna en sån bilningsapparat tjofräs av nån som aldrig hörde av sig. Samma visa idag. Nu kl 14 har de väl satt igång så då går hela dagen åt pipsvängen idag med.
Alla tänkbara släktingar att åka och hälsa på ligger sjuka eller är asförkylda så vi har ingen att hälsa på. Vill gärna vara friska till jul. Mamma, pappa, båda brorsorna och brorsans ungar är eller har varit dåliga i veckan. Ett under att Bella är den enda här som varit dålig. Hon hade ju bara halsont dessutom. *peppar peppar*

Utelek går ju fetbort och Adrian är fruktansvärt grinig. Vilken härlig dag! :)

Tror vi ska ta o göra lite sockerslott. Men Adrian vaknar väl i vanlig ordning när jag lägger ifrån mig honom och ska vara grinig. Speciellt då det bankas o väsnas i källaren.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0