Mina stora barn.

Blir två inlägg efter varandra idag :)

Det känns som att bloggen blir väldigt inriktad på Adrian med bilder på honom och så. Det beror inte på att jag glömmer bort mina stora barn :) Men man sitter ju ihop med honom på ett annat sätt.

Senaste dagarna har de lekt jättebra ihop. De vill till och med ligga och sova tillsammans. Så sött tycker jag.
Här fångade Jimmy en bild på dem när de satt och spelade dataspel tillsammans och kom överens. När Bella klarade banan så sa Linus: "Braaaa Bella. Jag blir så stolt över dig!"  Haha!! 

Så söta. De kan hålla sams om de bara vill :)


<3


Kommentarer
Postat av: Carola

Härligt när dom kommer överens! Här är det tjuvnyp för jämnan.. Haha! Fast en än gång. Ibland blommar asfalten!! :D



Btw.. Shiiit va lik Bella är dig där!!

Kram babe!!

2011-12-16 @ 15:41:08
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad gulligt :)

2011-12-17 @ 10:33:35
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0