Julstädning

Tänkte vi skulle få in granen idag och få fram alla tomtar o grejs. Som vanligt blev det höga protester från Isabelle o Linus när det innebar städning först. Städa måste vara djävulens påfund. ;)

Vi kom en bit på vägen. Men inte längre än bilden visar. Jag sitter nu med en hungrig bebis i knät och Jimmy fixar pannkakor. Ungarna röjer i källaren. Allt för att slippa städa!

En sak är säker. I år kommer jag lära mig Sean banans - Gott nytt jul, utantill. Det kommer mina kära barn se till ; )



Kommentarer
Postat av: jessamy

Schysst har ni fått ett matsalsbord. :) Ska ingen av dina grannar flytta snart?

2011-12-15 @ 18:27:43
URL: http://jessamys.blogspot.com
Postat av: Carola

Jag vart ganska chockad när jag sa till Lina att vi skulle sätta fram tomtar & hon pep upp i sitt rum & städade utan att jag sagt nåt om det.. ;) ibland blommar asfalten! ;)

2011-12-16 @ 09:23:42
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0