Jag skulle tydligen inte sova.

Tyckte inte Adrian.
Jag måste gnälla lite.

Adrian har sen ca 1 månads ålder sovit jättebra på nätterna fram tills för 1-1,5 vecka sen. Jag blir tokig!
Det ska ätas eller bara sovas i min famn.. Tycker han. När han vaknar är det omöjligt att försöka söva om med nappen. Mycket till napp-kille är han inte. Tar jag inte upp honom jagar han upp sig till gallskrik och så fort han ligger hos mig somnar han ofta men efter 3 vill han gärna äta mycket. Sen när jag lägger ner honom blir det samma visa igen.

Varför när han sovit så bra?? Blir så frustrerad.

Flaskan tar han inte heller. På julafton fick jag i honom ca 50 ml ersättning på flaska men sen dess har han vägrat så han bör ju inte vara hungrig. Han ligger mest o slickar och tuggar lite på flasknappen och verkar tycka det är rätt äckligt det som kommer ur.

Nu sover han återigen hos mig och jag ska lägga ner honom. Är äckligt trött! Wish me luck!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0