Innebandy

Idag har Bella innebandycup så vi ska åka och kolla på iaf en match. Hon är ju hos pappan så de är redan där. Blir första gången jag ser henne spela. Hon har ju visserligen nyss börjat. Jimmy brukar åka med henne på träningarna så stannar jag hemma med grabbarna.
Hon har verkligen hittat nåt hon gillar att göra och det är kul tycker vi. Hon behöver röra sig också.

Annars vet jag inte riktigt vad dagen erbjuder.

Idag ska jag försöka skriva ner varje gång Adrian äter. För att själv få koll. Vi har ingen rutin alls på ätandet. Går det när man ammar undrar jag? Han somnar ju så ofta när han äter och då blir det ju bara att han får i sig små skvättar.
Vägde mig och honom hos Linnea igår. Det är ju såklart inte riktigt tillförlitligt men ändå, enl den vågen skulle han väga 5,6 kg. Då skulle han gått ner 3 hg på 1 månad. Tror jag ju inte egentligen. Han verkar ju nöjd med tuttemat förutom att han äter ofta. Men som sagt, han somnar ju lätt vid käket. Speciellt förmiddagar. På eftermiddagarna släpper han tutten när han är mätt. Får se på BVC på ons om det är läge att börja komplettera med ersättning.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0