God Jul

Vill bara skriva God Jul till alla mina läsare.

Min jul känns dock lätt förstörd då Bellas pappa nyss ringde och sa att hon blivit magsjuk ikväll. Vi kan ju inte bara ställa in allt vi ska ha här imorgon och ändra dag så vi får köra på utan henne och det känns skit. Hon skulle kommit hit imorgon bitti.
Tycker såå synd om henne. Som hon sett fram emot julafton. :( Gråter en o annan skvätt här nu. Jag är så ledsen.
Nu ska de ju fira hos pappa på sön och sen får hon väl komma hem hit o få alla julklapparna. På nåt sätt får vi göra det bra för henne.

Nä fy fan för magsjuka!


Kommentarer
Postat av: Carola

Nä fy stackars Bella! :( snacka om höjden av otur!! Speciellt när man är i hennes ålder & verkligen ser framemot julafton såååå!! Ta hand om varann idag nu & god jul min älskade!



Vill bara lägga in en notis om att Lina vaknade 4.50 idag.. Hon kommer vara snor trött innan tomten kommer. ;)



Puss babe!

2011-12-24 @ 07:07:04
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Josefin

Stackars tjej, åh.. vad ledsen jag blev för hennes skull, och eran. Hoppas ni fick det bra allihop ändå - GOD JUL!

2011-12-24 @ 21:34:00
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0