Är det alltid så?

 

När män mår dåligt så går de och lägger sig på soffan/sängen och skiter i allt för de är ju faktiskt sjuka!
När en annan mår dåligt får man köra på ändå för att bara gå och lägga sig och förlita sig på att någon annan styr upp hemmet finns liksom inte. Speciellt inte om partnern också mår dåligt.

Jag har sån fruktansvärd skallebank. Bara den får mig att vilja kräkas. Ont i magen o bara väntar på min tur att börja kräkas. Det kommer och går liksom.
Tog med kidsen till Mc Donalds och Toys r us så de fick spendera sina julklappspengar. Kände inte direkt för att laga mat heller. Mådde bra när vi åkte.
När vi kom hem var jag helt slut. Har ju dessutom nån slags förkylning i kroppen. Gick ner till Jimmy som sov och sa att du får faktiskt ge en hjälpande hand nu. Jag mår också kasst. Det är tre timmar sen och han ligger och sover än.

Tack för stödet liksom! Jag är inte alls bitter...

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Mmm..en spark i röven kanske? Hårt.

2011-12-29 @ 20:03:28
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0