V 39 - 13 dagar kvar.

Idag vaknade jag på ett solskenshumör. Ironin flödar.

Knappt sovit ett dugg inatt. Bebis var totalt SJÖVILD när jag gick o la mig.
Alltså jag undrar på riktigt om någon, någon gång fått ett revben eller organ sönderkickat när de varit gravida? Det är liksom ingen dålig kraft den lilla har i sina små ben nu. Sen borrar den in sitt huvud i urinblåsan så att jag känner mig massa kissnödig, går upp o får ut 3 droppar.

Min kära sambo har fått för sig att gå och lägga sig före 2-3 när man jobbar kväll eller på helgen är bra onödigt. Att sitta uppe och spela tv-spel is the shit! Så oftast vaknar jag när han kommer in vid 2-3 och måste gå upp på toa och sen är det kört. Ska nog ansöka om separata sovrum sista tiden. Bra jäkla irriterande att behöva vakna när man oftast väl somnat. Ja, han får väl lägga sig när han vill men jag förstår inte varför.

Jag tror den här dagen blir galet lång!


Kommentarer
Postat av: Josefin

När jag var gravid med mitt första barn så sparkade han extremt hårt emellanåt,, speciellt på revbenen och det resulterade faktiskt i att jag lyckades få en spricka där. Höjden av otur, men visst är det möjligt!

2011-08-30 @ 09:52:35
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Haha, det verkar inte vara helt ovanligt, Viggo lyckades sparka upp en spricka i ett revben för mig. Kan säga att det gjorde rätt ont.

2011-08-30 @ 11:59:06
URL: http://enligtemma.blogg.se/
Postat av: Carola

Gumman! Vet inte vad jag ska skriva! Men KRAM på dig hjärtat! Du är bäst!!!

2011-08-30 @ 12:00:57
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0