Nu är det klart.

Budgivningen är klar. Det känns så skönt. 375000 var utgångspriset. Vi tänkte att vi skulle var glada om vi fick 350000. Men det slutade på 415 så det är ju helt underbart.
Då kan vi lösa hela lägenhetslånet. Betala mäklaren. Betala vinstskatten och förhoppningsvis få några tusenlappar över. Helt underbart!

Visserligen är inte sista spiken i kistan islagen ännu. Vi ska skriva på söndag kl 12 om köparna kunde då. Gabriel ( mäklaren ) sa att de absolut skulle köpa så jag skulle inte oroa mig, men sån är jag. När jag har svart på vitt att det är klart.. DÅ ska jag fira :)

Detta gick ju smidigare än vi väntat oss.. Helt underbart!! :) (fast vad var det jag sa om spiken i kistan?!) Haha!!


Kommentarer
Postat av: Carola

Härligt babe! Grattis!!

2011-08-13 @ 08:23:35
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis!! Du ser...ett steg i taget :)

2011-08-13 @ 10:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0