Magen 37+6

Här kommer en bild på tjockismagen:



Vet inte om det syns så bra på bild men jag ser och framförallt känner att den sjunkit en del nu. Till och med Jimmy ser det och han är karl.. :) Känns ju bra att nåt går åt rätt håll.

Annars har jag noll känningar på att förlossningen skulle starta inom de närmsta veckorna. Men det ska jag inte bli bitter över. Har aldrig känt nå vidare mycket innan det dragit igång på allvar.

Bebis är myckat slöare än vanligt numera. Vet att det är normalt men måste buffla lite på den ibland bara för att se om den lever. Den har ju alltid varit så aktiv. Kommer kännas konstigt att få ha magen och inälvorna för sig själv sen :)


Kommentarer
Postat av: Carola

Finaste gravidmagen!! Jag tror minsann den har sjunkit! Puss!

2011-08-30 @ 12:03:18
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0