Drömmer jag eller är jag vaken?

Ungefär så känns det i mig idag. Jag är så trött så att jag gråter. Varför blir man såhär?
Visst man ska vila inför förlossningen och så men vad ger det om man ändå är lika trött? Dessutom går det ju inte att sova direkt bra. Kroppen värker så det är inte så lätt att sova o när man väl lyckas så vaknar man o är pissnödig..

Idag kommer Carola på besök. Ska bli nice. Hon får ta lite skit i hörnen, disk på diskbänken o obäddade sängar. Men jag tror inte hon bryr sig :) Vi pratade om att ev ta en lunch på Hälla sen innan hon börjar jobba. Som det känns nu: No way! Men jag kanske piggnar på mig.


Kommentarer
Postat av: Carola

Härligt att träffas, nästa gång kanske med bebis! Kul var det iaf & jag är glad att du piggade på dig & joinade mig! Kram kram

2011-08-24 @ 12:48:58
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0