Det blev visst sommar igen.

Jag måste säga att jag hade gott och väl klarat mig utan nå mer sommarvärme. Men för resten av befolkningens skull så ska man väl vara glad att det blev ännu en sommardag. Kanske den sista innan hösten slår till på riktigt? Det får man se. September kan ju vara en skiftande månad. Ibland väldigt kall, och ibland rena rama sommarmånaden. 
Idag har det varit varit varmt som sjutton, men det har ändå fläktat lite så det har väl varit ganska acceptabelt. Jag längtar efter friska höstpromenader med barnvagnen med vackra orangea färger på löven - Japp det gör jag!!

Vi for ut mot mor o far runt lunch så att Linus skulle få bada i poolen en sist gång innan hösten som sagt och innan de tömmer ur den. Det blev väl inte överdrivet mycket bada men lite lek i gräset och så i alla fall. Skönt att vara där ute tycker jag, men svettades som en tok och fötter o händer har svällt på mig. Började igår och är allt annat än skönt. Händerna är värre än fötterna, men fötterna gör mer ont. Aj aj säger jag bara. Är det inte det ena så är det det andra för idag har jag känt mig förvånansvärt pigg. På dagen i alla fall. Nu är jag som en zombie.


Linus låg o rullade sej i gräset så då kom Annie och gjorde likadant. :)




Annie softar i gräset. Hon börjar bli till åren. 9 år i år så det är allt annat än lätt att få igång henne till bus. Rent utav omöjligt. :)

Imorgon ska vi faktiskt åka ut till vårt nya hus. Ska bli spännande att se. Jag har ju inte varit där sen visningen. Det är lite grejer förra ägaren undrar om vi vill ha kvar eller om han ska kasta och sen lite grejer vi ev ska kolla om vi vill köpa. Trädgårdsprylar mest gissar jag på då säljaren ska flytta till lägenhet.

Kan inte fatta riktigt att det bara är 5 dagar kvar tills vi får vårt hus??
Undrar hur många dagar det är kvar tills vi får vår bebis? Känns som att det enda vi gör här hemma är att går och väntar på allt nu. Vi väntar på tillträde till huset. Vi väntar på flytten som (förhoppningsvis) kommer ske den 10:e. Vi väntar på bebis. Det är liksom inga små saker i livet vi väntar på heller. Längtar så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0