Bollen är i rullning.

Idag har jag kontaktat mäklaren. Stackarn hade väl knappt hunnit tillbaka från semestern innan jag ringde och tjatade på honom. Han skulle kontakta deras fotograf och höra när han hade tid att komma hit och ta kort på lägenheten och sen återkomma till mig efter lunch. Jag hoppas att lägenheten kan ligga på hemnet i slutet av veckan och att vi kan ha visning om 2 veckor, alltså nästa gång barnen inte är hemma.
Samtidigt blir jag stressad. Nu borde vi städa o gno, men vi sitter som två säckar potatis i soffan :) Är väl iofs relativt okej här hemma men det ska väl "pimpas" till visningen sen. Men det är ju inte lika viktigt inför fotograferingen. Då kan man ju gömma saker som ändå inte syns på korten..
Jag ber till Gudar och högre makter att detta går fort och smidigt nu. Vill helst veta snarast när vi kan flytta.

Inatt vaknade jag vid 2 och kunde inte somna om. Jag bara låg och funderade och oroade mig över hur allt ska bli. Hur ska det gå med barnen när vi flyttar. Att sitta o skjutsa dem till skolan med en nyfödd bebis. Det kommer säkert gå jättebra men det hör väl till att oroa sig.

Idag är det exakt 6 veckor till bf. Känns som en halv evighet men samtidigt hur läskigt som helst. Snart ligger jag där och vrålar och undrar hur fan jag kunde ge mig på detta igen!!! Men längtar efter bebis.. det gör jag! Den får gärna komma om 3 veckor. Då har jag gått 37 fulla o bebis räknas som fullgången. Ja.. det låter jättebra tycker jag!! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0