Bm-besöket.

Jag känner mig lite bitter efter barnmorskebesöket.

Hade väl hoppats att bebis skulle ha fixerat sig med tanke på hur det sticker o ilar där nere men icke. Fortfarande ruckbar, och inte hade magen växt nåt heller knappt trots att jag känner mig som en vandrande valross.
33 cm var sf-måttet förra gången för 2 veckor sedan och nu 33-34 så hon skrev 34. Kan säga att strecket planat ut ordentligt på kurvan. Vet att den inte växer så mycket på slutet men då brukar det ju vara för den har sjunkit ner mer och det hade den ju uppenbarligen inte gjort.
Hjärtljuden var på 150 och bebis var vild ( som vanligt ) så allt var ju bara sååå bra.. *suck*
Men jag ska väl ta och lita på henne istället kanske..

Vet att det inte är alltid de fixerar sig efter första barnet men Linus var iaf fixerad vid den här tiden..

Känns bara så jobbigt att jag mår sämre, blir tröttare och känner mig tyngre men bebis verkar inte växa eller sjunka.

Blä blä blä vilken skitdag det är idag. Tänk om man inte vore så jävla trött o slut åtminstonde så man orkade göra nåt. Det känns ärligt talat som att jag inte sovit på ett år..


Kommentarer
Postat av: Erika

Är det inte ganska skönt att inte magen vuxit mer? ;) Angående fixering, så har ingen av mina bebbar varit fixerade förrän vid slutstationen. Adrian fixerades helt när vattnet gick.... Å hörru, det är inte långt alls kvar nu, så håll uuut! Kram på dig

2011-08-23 @ 19:13:14
URL: http://mammins.blogg.se/
Postat av: Carola

Älskade vän! Du är så duktig & så stark! Snart (vet att du hatar att höra det, men det är så) så har ni er lill* bebbe hos er & får lukta på h*n & inte få nog av att hålla om underverket!!

Som jag sagt förr.. Det har aldrig vart närmre!

Älskar dig hjärtat, vi ses imorgon! Puss

2011-08-23 @ 20:36:53
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0