Blandade känslor.

Imorgon börjar Linus på Fritids och om en vecka drar skola och förskoleklass igång. Bella är ledig imorgon då jag ändå är hemma men sen är hon hos pappa resten av veckan och då antar jag att det blir fritids för henne också.
Jag ska följa med Linus till fritids imorgon. Han är inte alls sugen men är nog lite nervös för allt nytt o så.

Måste erkänna att jag känner lite vemod. Det känns som att jag har varit så upptagen den här sommaren med tankar på hus, lägenhet och bebis att jag inte hunnit njuta av sommaren. Tänker tilllbaka nu när man nästan börjar få lite höstvibbar vissa dagar, vad har jag att minnas tillbaka på från sommaren 2011. Nada? Vi har inte ens varit till stranden en enda gång. Vi har varit här ute vid poolen eller hos mina föräldrar o badat i deras pool.
Tror nog ungarna är nöjda över sommaren ändå. De har ju varit på lite äventyr o så när de inte varit här. Jag är inte missnöjd heller direkt. Herregud nu börjar till och med jag snart kunna säga att snart är bebis här. Men ändå. Blandade känslor över att sommaren är slut och hösten o allvaret väntar. Helt klart.

Det gick jättebra att vara barnvakt åt Alwa. Lättsammare unge får man nog leta efter. Hon ville själv lägga sig runt 20. Tvärsomnar o sover hela natten till 6.40 då Bella kommer in med henne till sovrummet. Bella har varit så duktig. Hon kommer bli en helt underbar storasyster till bebis!







Är galet trött. Hade en sån där vakennatt inatt igen mellan 4 o 6 och kom inte i säng förrän rätt sent igår. Blir nog inte så gammal ikväll.

Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0