Vad göra idag?

Idag är det Kristihimmelsfärds-tjofräs vilket nog inte betyder så mycket för någon längre. Skönt med en extra röd dag. För alla som inte jobbar som vi gör då. Jag jobbar ju iofs inte. Fick lov att sjukskriva mig igen. Min rygg klarar inte dessa tunga ordrar. Har ingen aning om vad som händer med allt nu. Var och röntgade ryggen igår och får väl helt enkelt avvakta till efter helgen.

Jimmy sticker snart iväg till jobbet. Vi har städat och donat lite så vad jag ska hitta på sen är ett mysterium. Hälsa på farmor och farfar kanske. Det var ett tag sen. Vi får se.
Annars ska jag nog umgås lite med min nya bästis. Two and a half men - dvd boxen season 1. Sjukt roligt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0