Upp o nedgångar.

Har inte alla familjer upp o nedgångar? Dagar där allt känns rosenrött och man lever i lycka och harmoni, och andra dagar där alla familjemedlemmer går och irriterar sig på alla och man bråkar och tjaffsar med varandra utan att riktigt veta varför? Jag tror vi lever i en nedgång just nu. Eller ja.. i alla fall idag.
Jag är nog inte lätt att leva med just nu. Min tristess och ångest över framtiden går ut över min familj tror jag bestämt. Ska skärpa mig.

Nåväl. Morgondagen blir nog bättre.

Kommentarer
Postat av: Carola

Utan upp o nedgångar skulle det inte vara roligt tror jag minsann!!

Ses sen! <3

2010-05-05 @ 13:08:26
URL: http://carolalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0