Tidsfördriv.

Idag har jag gjort absolut NADA.
Jimmy stack till jobbet vid halv 2 och efter det så blev det några timmars Two and a half men. Snart glott igenom hela boxen med första säsongen så då måste jag införskaffa säsong två. Många har jag redan sett på tvn men det är så sjukt roligt :) Bra tidsfördriv om inte annat.

Kände ett tag att jag höll på att få tuppjuck av att sitta inne så jag tog mig en tur till maxi och handlade lite gott till ikväll.


Smarrigt OCH nyttigt :)




Herregud vilket spännande liv jag har.
När man är hemma såhär hinner man tänka och fundera en del. Tänk om Försäkringskassan inte godkänner min sjukskrivning, och jag har jobbat 2 halva dagar i hela maj. Vilken lön det blir då i juni. Noll. PANIK!! Lagom till semestern och allt. Visst kan vi säkert gå runt på Jimmys lön så räkningar och mat men det är inte mycket mer. Det löser sig säkert. Det gör det väl alltid...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh... den där bilden var inte lite frestande!! Nu blev jag toksugen på jordgubbar igen... Tur att jag har graviditeten att skylla på :p



Hoppas att det ordnar sig med fk och att de faktiskt godkänner din sjukskrivning så att du slipper oroa dig. Har du inte hört något alls än? Ring och kolla med dem isåfall.. har ju gått mer än två veckor nu väl?

kram

2010-05-14 @ 14:19:29
URL: http://zophiahliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0