Svammel.

Då var arbetsveckan slut. Har ju inte varit så betungande för mig direkt. 3 dagar, 50%. Hade jag vetat att jag skulle vara 2 av de 3 dagarna på Höglagret, mitt kompetensområde hade jag lätt kunnat jobba 100%. Där sitter jag bara ner och kör motviktstruck hela dagarna. Tyvärr får jag sällan veta innan mitt arbetspass börjar att jag behövs där. Är bara där vid behov och behovet sen jag blev upplärd har varit typ en gång varannan, var tredje vecka.
Det som känns mindre bra är att jag inte riktigt vet om jag klarar av att jobba heltid då jag inte riktigt kunnat känna på hur det är att köra expedition med alla tunga lyft. Min 50% sjukskrivning går ut på måndag. Får se hur det blir sen. Får ta en dag i taget helt enkelt.

Imorgon är det tänkt att vi ska ha en gruppträff med jobbet. Det ska tydligen spelas paintball, vilket jag mycket väl känner att jag klarar mig utan. Efteråt skulle vi ha träffats hemma hos vår Ställföreträndande chef, för lite partajj, men tydligen kom han på igår att han inte hade någon barnvakt. Får se nu hur jag gör. De skulle träffas hos honom innan paintballen o käka lite för att sedan åka iväg tillsammans. Tänkte väl att jag skulle åka dit en sväng innan, men tycker allt blev så jävla hattigt så jag får se om jag åker överhuvudtaget. Är sååå himla partysugen. Det var år och dar sen sist känns det som. Närmare bestämt i början på februari, med Linnea. Hög tid alltså! 

Lider av akut saknad efter mina barn idag. Vill bara att det ska bli måndag eftermiddag så jag får hämta hem dem. Sen kan vi stanna tiden där ett tag. Jag hatar detta hattande. Känner mig så halv utan dem.  
Fick reda på imorse via facebook att min kära dotters pappa med familj ska flytta till Surahammar i början på juni. Visst är det kul för dem att flytta till hus, men jag är lite orolig hur Bella ska reagera. Jag och Dennis flyttade ju visserligen till Tillberga förut, men det är ju ändå typ 10 minuter från Bjurhovda där vi bor. Det är lite längre avstånd till Sura.
Jag hoppas det blir bra. För Bellas skull.


Syskonkärlek <3

Nu ska jag fortsätta mitt Two and a half men maraton. Snart avslutat andra säsongen. Skrattar lika mycket varje avsnitt :) 


Kommentarer
Postat av: Carola

Snart har du kidsen hemma hos dig igen o då får du njuta satan med dom din vecka!! <3



2010-05-29 @ 11:27:53
URL: http://carolalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0