Jag har bestämt mig.

Jag ska söka. Det är ju inte ens säkert att jag kommer in. Förmodligen inte då kommunen redan betalat en utbildning åt mig men söka går ju. Då kan jag ju inte ångra att jag inte försökte. Papprena ligger nedstoppade i ett kuvert så nu är det bara att köpa ett frimärke och lägga på lådan. Wish me luck :)

Fick jobba 50% denna vecka ut efter mycket om och men. Sköterskan ringde aldrig upp, chefen var inte på jobbet, sköterskan svarade inte när jag ringde. Jag var färdig att bryta ihop när hon äntligen ringde tillbaka och sa att jag skulle jobba 50 %. Hon hade dock inte fått tag i läkaren, inte HR på jobbet, så nu vet jag ingenting. Jag hoppas min chef är på jobbet idag så jag kan gå in och reda ut lite frågetecken.
Gjorde riktigt ont i ryggen att jobba. var helt slut efter mina 4 timmar. Fattar inte hur detta ska gå. Hur jag ska kunna jobba heltid men det är väl bara bita ihop.. *suck o stön*

Solen skiner i alla fall idag och det gör att humöret känns lite lättare än igår. Nu är det dags att göra sig i ordning för jobb igen.

See you!


Kommentarer
Postat av: Carola

Wiiieee jag önskar dig alla lycka nu!! :D :D



Rygg fan.. kan den ge sig! Hoppas du kommer in på utbildningen så slipper du slita röven (ryggen) av dig på ica!!

Puss o kraaaaaam

2010-05-11 @ 12:50:31
URL: http://carolalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0