The Proposal

Lördag idag. Så skönt med lite ledig tid tillsammans.

Har spenderat mestadelen av dagen hemma hos mor och far med Micke och hans två små troll. Så längesedan vi sågs så det var jätteroligt.
Jag och mina bröder är tyvärr inte så bra på att ses så ofta som vi kanske borde. Skittråkigt tycker jag men de är rätt upptagna med att leva sina liv kan man säga. Ska väl inte skylla allt på dem, men de är ofta uppbokade och ute och flänger på äventyr, medan vi oftast inte alls har så mycket uppbokat och planerat på helger osv. 
Alwin hade längtat jättemycket efter att få träffa Linus och var så besviken över att han inte var med. Vi får helt enkelt se till att träffas snart igen så kusinerna får busa lite. Alwa hade blivit så stor också. Jag tycker verkligen helt ärligt talat att det kändes som att det bara var någon månad sedan hon föddes och nu är hon redan 14,5 månader. Helt galet

Ikväll har vi kollat på The Proposal. En film med Sandra Bullock. Helt okej film som jag fick från lovefilm.




Hade inga förväntningar alls och visste knappt vad den handlade om. Ganska uppenbar som alla romantiska komedier och ungefär 10 minuter in i filmen kunde man se hela handlingen. Men ganska bra ändå.

Firade även att det var lördag med att äta lite såna här:



Mycket gott. Tyvärr luktar man apa om händer och fingar när man tryckt i sig dom. Inte så att man blir så sugen på att kela direkt ;)

Tror att min dator håller på att säga upp sig. Känner inte riktigt att jag har råd med det. Fläkten låter som ett helt tröskverk och skärmen glappar om man inte har den i rätt läge (laptop) så bilden flimmrar.  Tänkte den skulle få hålla ihop ett tag till.

Nu ska jag nog uppsöka bingen. En dag imorgon också med nada inplanerat som det ser ut just nu.
Ciao alles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0