Springa.

Onsdag idag. Veckorna rusar fram. Måste erkänna att det är bra jäkla skönt att jobba halvtid. Jäklar vad mycket saker man hinner med. Men såklart inte det ultimata för ekonomin och jag vill ju jobba heltid. Fast heltid jobbar jag inte. Fick hem papper häromdagen på att jag jobbar ca 91 %. Längtar tills jag kommer igång och får en ordentlig lön igen. Förresten så trillade skattepengarna in på kontot igår. Det gillar vi starkt :))


Direkt efter jobbet idag så stack jag och Linnea ut i spåret och sprang. Fy fan vad ont jag fick i mina knän efter dagens tur. Känt av det flera dagar på jobbet också men inget hemma.  
Min kondition orkar ju mycket mer än vad mina ben och knän gör känner jag och det är väldigt frustrerande. Vill så mycket mer men då tror jag benen ska vika sig under mig av smärta. Inte bra.
Jag undrar om jag behöver ett par andra skor. Jag har ett par ordentliga skor som jag köpte för några år sedan när jag skulle börja med Friskispass. De användes inte så många gånger innan jag tröttnade. :) Av någon anledning så tycker jag att de har blivit för små. Att stoppa i jobb-svällda fötter idag direkt ner i löpskorna var inte så skönt. Kändes väldigt trångt. Måste nog köpa andra skor men jag vill ju liksom inte lägga massa pengar på ett par riktigt bra skor när jag vet hur min motivation till saker och ting bara har en förmåga att försvinna efter ett tag ;) Får se hur det blir med det där. Den här gången ska jag inte tröttna hade jag tänkt :)

Ska väl ta och hoppa in i en välbehövlig dusch nu.


Kommentarer
Postat av: Carola

MEN kvinna!! Köp ordentliga skor, för då om nångång lär du ju sprrriiinga!! :D Du är myycket duktig!! <3



Hejja hejja!!

2010-06-09 @ 22:47:13
URL: http://carolalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0