Lovefilm.se



Jag är återigen med i en sån här kampanj för Buzzador. www.lovefilm.se är en sida på nätet där du kan gå i och hyra film och få hem dem direkt i din brevlåda. Sen skickar du tillbaka dem när du sett dem utan stress och press. Man får lägga till en filmlista på ca 20 filmer eller tv-serier som man vill se och sen skickas det automatiskt ut en ny film när de fått tillbaka den som du har hemma.  

Jag har en del läsare har jag sett i min statistik, även om få ger sig till känna :) Jag har 2 st presentkort att ge till intresserade, där man får en månads gratis medlemsskap och får hyra 4 filmer. Efter en månad säger man enkelt upp medlemsskapet om man inte vill fortsätta. Helt utan kostnader. Man får inte ha varit registrerad av lovefilm tidigare för att ta del av erbjudandet.

Smidigt tycker jag, men förmodligen inget jag skulle vilja betala för.
Personligen ska jag plöja första säsongen av Desperate Housewifes. Inget jag följt tidigare men alla pratar ju så gott om det så jag ska ge det en chans :)  

Lämna en kommentar om du vill ha ett av presentkorten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0