Jag kom inte in.

På utbildningen. Känns jävligt tråkigt och jag är mycket besviken.
Hade hoppats på att detta var en hjälp bort ifrån ICA + att detta var något jag ville göra men tydligen inte. Jag får väl jobba där och bryta ryggen istället.
Stod som 15:e reserv och det är lika med kört för mig. Vad jag förstått är det inte någon stor utbildning med många intagande så att 50% skulle välja att hoppa av är för mig inte troligt. Lika bra att inte hoppas och bli besviken en gång till. Bryta ihop och gå vidare...

Annars har jag inte haft så mycket att förtälja de senaste dagarna. Barnen har varit här men nu har i alla fall Bella åkt hem till sin far. Linus åker imorgon. Tur inte båda åkte idag för jag känner mej redo att hoppa från Vallbybron. Kan ju tillägga att det är perioden i månaden som man kan anses som lite extra känslig.

Men men.. snart är det semester.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0