Alla talar om den sköna känslan.

När man har tränat. Att själva träningen kanske inte är så skön alla gånger, men när det är gjort, man kommer hem och slappnar av: kommer den sköna känslan. Jag kan bara hålla med. :)

Idag kom jag återigen hem från jobbet. Skallen bankade som om någon satt med en hammare därinne. Jag sov nån timme, drog på mig "löparkläderna" och ut i spåret. Jag är lite stolt över min egen karaktär där kan jag erkänna.
Det var jobbigt som fan. Varmt och klibbigt. Återigen jobbigt. Jag sprang mer idag än vad jag gjorde sist och det gjorde mig sjukt taggad. Sitter nu hemma i soffan och är skönt slut i kroppen. Skallen bankar fortfarande men det har jag ju inte dött av tidigare så.

Var hos naprapaten på jobbet idag. Han tejpade min rygg och gratulerade till att det känns bättre. Jag har tom kört en drickaorder udag UTAN smärta. Det var jobbigt, men helt ljuvligt skönt. Det går bra nu känner jag. Jag är så lycklig!
På fredag ska jag till honom igen och då ska vi lägga upp ett träningsprogram för ryggen för att arbeta upp muskler o grejs i den.
Frågade även honom om det är mindre bra att börja springa nu när jag är ovan och har ryggproblem. Han sa att det blir ju mer belastning självklart på ryggen av att springa än av att gå snabbt tex men allt handlar ju om vad jag själv känner att jag klarar av att göra och hittils har jag inte fått ont.

Ska kasta mig i duschen nu och sen hämta hem kidsen. Ikväll blir det pannkakor.

Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du låter så Glad Camilla!! Hoppas allt håller i sig å att du får en bra rygg nu =) Kramar till dig

2010-06-02 @ 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0