Ny cykel.

Hej och hå!

Måndag igen. Jag ljuger om jag säger att helgen har rusat förbi för det vill jag inte påstå att den har. Saknat min karslok ju. Säkert bra att vara ifrån sin kärlek och få sakna varann litegrann ibland, men två helger på raken (torsdag till söndag) blir lite väl mycket kan jag tycka. Men nu är han hemma och han har inte min tillåtelse till att åka iväg på ett tag. Hihi. ;) 

Hade en mysig fredag och lördag med mina ungar i alla fall. Eftersom jag egentligen skulle ha jobbat i söndags så sov barnen hos Dennis som vi bestämt till söndagen. Bella träffar honom en gång i månaden och det är när jag jobbar min helg och det vill jag varken ta ifrån henne eller Dennis. Tyvärr blev Dennis sjuk så de fick lov att komma hem rätt tidigt i söndags. Inte mig emot, men trist för honom.

Idag har jag min lediga måndag. Vi var iväg på förmiddagen och köpte en ny fin cykel till mig. Nu jäklar ska här hojjas. Påminn mej om det när den står o samlar damm på balkongen. SKa tamejfan inte glömma att bära upp denna för då kan jag lova att den också blir stulen på två röda. Så jäkla irriterande att man inte ska kunna få ha sina grejer i fred. Har i alla fall köpt till ett extra låst och var nooga med att fylla i försäkringspapprena och anteckna ramnummer så att jag ev kan få en ny OM nu denna skulle bli stulen.  

Imorgon kl 16 ska jag träffa företagsläkaren. Håll gärna en tumme eller två för mig två. Vet inte riktigt vad jag vill han ska utföra men mirakel vore ju nåt ;)

Känner verkligen inte att jag har nåt mer att förtälja egentligen så jag tar nog och avslutar här.

Tjolahopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0