Hur lyckas jag?

Ja det kan man ju fråga sig. Jag och Linus hade tagit ut en hink med vatten på balkongen för att skura rent möblerna och räcket litegranna. I förbifarten tar jag lite på skiljeväggen som sitter mellan min och grannens balkong och nog sjutton lyckas jag i full fart köra upp fingret i en metallbit som sticker ut. SMÄRTA!!!
Första tanken var "Nej, inte igen!" Men det blev inte så allvarligt. Bara ett långt, dock inte djupt som går in under nageln. Hur lyckas man liksom? Långfingret på andra handen den här gången som tur var..
Det ska väl kännas att man lever.


Någon som älskar livet på balkongen såna här soliga och varma dagar är Elliot. En riktig liten livsnjutare. Så som det ska vara.






Nu ska jag och Jimmy åka iväg till Plantagen och titta på lite blommor till balkongen.
Linus har just åkt iväg till far sin och det råder lung, men dock stor saknad över vårt hem igen.


Kommentarer
Postat av: Carola

Ja det ska vara du till allt hjärtat! Skönt att det inte vart som innan iaf!!



Mycket fin katt har ni, en riktig fotomodell!!



Puss o gull!! <3

2010-04-27 @ 20:30:22
URL: http://carolalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0